ΥΦΟΣ – ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΩΝ FACEBOOK
Πώς πρέπει να απαντήσω για 100στή φορά στην ερώτηση «πόσο κοστίζει;» που έγινε στην ίδια δημοσίευση κι ενώ η τιμή αναγράφεται σε περίοπτη θέση; Απαντάω σε φιλικό ή σοβαρό ύψος, με αναλυτικό τρόπο ή λακωνικά;
Προφανώς το ύφος της απάντησης θα είναι διαφορετικό ανάμεσα σε ένα κομμωτήριο κι έναν διοργανωτή ναυτιλιακού συνεδρίου. Αναφορικά με την ταχύτητα, ο γενικός κανόνας είναι πως όσο πιο γρήγορα λάβει απάντηση ο πελάτης, τόσο πιο πιθανό είναι να τον κερδίσεις.
Όμως δεν μπορούμε να παραβλέψουμε το γεγονός πως υπάρχουν περιπτώσεις που μια γρήγορη απάντηση μπορεί να εκληφθεί ως έλλειψη κύρους και σοβαρότητας. Προφανώς και υπάρχουν ερωτήσεις που για να απαντηθούν απαιτείται ένα εύλογο διάστημα έρευνας.
Σε κάθε περίπτωση μπαίνουμε στη θέση του πελάτη σας. Από τη στιγμή που μπήκε στη διαδικασία να στείλει ερώτηση, οφείλουμε να δώσουμε την απάντηση που θα τον καλύψει απόλυτα και θα του κινήσει το ενδιαφέρον να επισκεφτεί ξανά και ξανά την εταιρική σας σελίδα στο Facebook. Ο τρόπος που απαντάμε πρέπει να κινεί το ενδιαφέρον και την προσοχή και να μην αφήνει απορίες σε αυτόν που έκανε την ερώτηση.
Η CityConsulting διαθέτει τη γνώση και την εμπειρία για να σας δώσει τις κατάλληλες απαντήσεις στο σωστό χρόνο, σεβόμενη πάνω απ’ όλα την ταυτότητα της επιχείρησής σας. Διαθέτουμε την εμπειρία και την ικανότητα να προσαρμόσουμε το ύφος επικοινωνίας σας στο ύφος και στο στιλ του Facebook. Έξυπνα, κατανοητά κείμενα με ωραίες εικόνες και αντίστοιχες απαντήσεις. Emoticons (τα οποία ειδικά στο γυναικείο κοινό) αρέσουν πάρα πολύ που προσδίδουν συναίσθημα και εικόνα σε κάθε κείμενo.
Η ξεκάθαρη στρατηγική που έχουμε χαράξει από την αρχή συμβάλλει στο να πετύχουμε ένα οργανωμένο πλάνο δημοσιεύσεων και στη δημιουργία διαφορετικού περιεχομένου για κάθε κατηγορία χρηστών. Έτσι και οι απαντήσεις μας, τόσο σε ύφος όσο και σε συχνότητα θα είναι οι κατάλληλες ώστε να προσεγγίσετε ακόμα καλύτερα το κοινό που θέλετε.
« H CityConsulting αναλαμβάνει να κάνει τη διαφορά »